Kişisel Gelişim Eğitimleri Sınıf Eğitimi  6 Saat  

Halkla ilişkilerin bir kurum kültürü olduğu bilincini yerleştirmek.


Zaman ve Toplantı Yönetimi - Planlama

  • Eğitimin Amacı
    İdari personelin iletişim becerilerini güçlendirmek; çalışanlarda halkla ilişkilerin bir kurum kültürü olduğu bilincini yerleştirmek;  halkla ilişkilerin temel ilkelerini ve uygulamalarını inceleyerek, kurumsal iletişimde bireyin rolünü ortaya koymak. 
  • Eğitim Süresi
    6 Saat
  • Eğitim Konuları
    İletişim Kavramı: İletişim Kime Lazım?
    Halkla İlişkiler Kavramı 
    Kurum Kültürü
    Kurumsal İletişim 
    Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri
    Halkla İlişkiler Uygulamaları
    İletişim Araçları
    Görsel Malzemeler
    Basınla İlişkiler
    Kişilerarası İlişkiler
    Bir Yönetim Bilimi Olarak Halkla İlişkiler
    Kurumsal İletişimde İnsan Faktörü
    Vaka Analizleri

  • Eğitim Yöntemi
    Vaka analizleri ve dijital uygulamalar eşliğinde etkileşimli eğitim
  • Eğitim Kaynakları
    Alaeddin Asna, Bir PRcının Meslek Anıları, MediaCat Yayınları, İstanbul, 2004.
    Filiz Balta-Peltekoğlu, Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Yayınları, İstanbul, 2007.
    Halkla İlişkiler Üzerine, (derleme), Dipnot Yayınları, İstanbul, 2009.

  • Değerlendirme Türü
    Eğitim öncesinde anket
    Eğitim sırasındaki dijital uygulamaların çıktıları
    Eğitim sonunda anket 
  • Ön Koşul Eğitimleri

    Görüntülemekte olduğunuz PE5 - Halkla İlişkiler ve Kişilerarası İletişim eğitiminden önce aşağıda listelenmekte olan 2 adet eğitimi de almış olmanız ya da bu eğitimlere kayıt yaptırmış olmanız gereklidir.

    ME1 - Kurumsal Tarih

    ME1 - Kurumsal Tarih

    ME1 - Kurumsal Tarih

    Günümüzde değişen ve gelişen dünyanın ritmini yakalamak.

    Detaylı Bilgi
    ME2 - Kurumsal Kimlik

    ME2 - Kurumsal Kimlik

    ME2 - Kurumsal Kimlik

    İç ve dış iletişimdeki bütünleşik kimlik unsurlarını öğrenmek.

    Detaylı Bilgi