Kişisel Gelişim Eğitimleri Sınıf Eğitimi  1.5 Saat  

Çalışan aslında kurumdur, örneklemeler ile bilgi ve becerilerini artırmak.


Zaman ve Toplantı Yönetimi - Planlama

  • Eğitimin Amacı
    Çalışanlar, çalıştıkları kurumun imajının oluşmasında etkendirler. Dolayısıyla dış müşterilerin gözünde; çalışan aslında kurumdur. İç müşteriler ise kurum çalışanlarının tamamıdır ve aslında herkes birbirinin iç müşterisidir. Bu nedenle her çalışan önce kendi birimini, sonra da İTÜ’yü temsil ettiğini unutmamalıdır. Bu amaçla çalışanlarda bu farkındalığı yaratmak ve uygulamadan çeşitli örneklerle onları bilgi ve becerilerle donatmak eğitimin temel amacıdır.
  • Eğitim Süresi
    1.5 Saat
  • Eğitim Konuları
    İnsan ilişkileri
    İmaj ve genel görünüm
    Davranış ve iletişim
    Erkek ve kadın kıyafetleri
    Danışma masası
    Karşılama biçimleri
    Ofislerde karşılama
    Kurumu temsil etme bilinci
    Örnek uygulamalar
  • Eğitim Yöntemi
    Barkovizyon kullanarak sınıf içi görsel oyunlarla desteklenmiş şekilde gerçekleştirilecektir.
  • Eğitim Kaynakları
    CERİT,B; Kurumsal imaj ders notları
  • Değerlendirme Türü
    Ön Sınav-Bilgi
    Son Sınav-Bilgi
    Eğitim Değerlendirme Formu-Tepkisel Değerlendirme
    Sahadaki Uygulama Sonuçları- Beceri Değerlendirmesi
  • Ön Koşul Eğitimleri

    Görüntülemekte olduğunuz PE4 - Kurumsal İmajla İlk Karşılama eğitiminden önce aşağıda listelenmekte olan 2 adet eğitimi de almış olmanız ya da bu eğitimlere kayıt yaptırmış olmanız gereklidir.

    ME1 - Kurumsal Tarih

    ME1 - Kurumsal Tarih

    ME1 - Kurumsal Tarih

    Günümüzde değişen ve gelişen dünyanın ritmini yakalamak.

    Detaylı Bilgi
    ME2 - Kurumsal Kimlik

    ME2 - Kurumsal Kimlik

    ME2 - Kurumsal Kimlik

    İç ve dış iletişimdeki bütünleşik kimlik unsurlarını öğrenmek.

    Detaylı Bilgi